sinä etsit:

MobilePay tunnistautuminen

Miten pääsen alkuun MobilePayn kanssa? - MobilePay.fi
mobilepay.fi › asiakastuki › mobilepay-kayttajille
Avaa MobilePay-sovellus ja valitse Rekisteröidy uutena käyttäjänä. Syötä matkapuhelinnumerosi, saat sen jälkeen tekstiviestillä 6-numeroisen aktivointikoodin. Tunnistaudu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Syötä sähköpostiosoitteesi. Syötä maksukorttisi tiedot. Kortin lisäämistä varten ...
Mobiilimaksut nopeammin MobilePaylla - MobilePay.fi
www.mobilepay.fi
MobilePaylla on helppo lähettää ja vastaanottaa rahaa, tarvitset vain vastaanottajan tai maksajan puhelinnumeron. Lisäksi MobilePayta voi käyttää maksamiseen kassoilla, verkkokaupoissa sekä sovelluksissa. MobilePay mahdollistaa yrityksille kustannustehokkaan mobiilimaksamisen muodon.
Miksi minun on tunnistauduttava pankkitunnuksilla, kun lisään ...
https://www.mobilepay.fi › kaytto › perustoiminnot
Tunnistautumalla voimme olla varmoja, että veloitustili on oikean käyttäjän hallinnassa. Veloitustilin lisäämiseen tarvitset ...
Ota käyttöön MobilePay älypuhelimeesi - Tietostartti.fi
tietostartti.fi › sovellukset › ota-kayttoon
Sep 14, 2021 · MobilePay on älypuhelimeen ladattava sovellus, johon tallennetaan maksukortin tiedot sekä oma tilinumero. Sovellus avataan aina salasanalla. Maksukortin numero ei näy kokonaisena , vaan ainoastaan kuusi ensimmäistä ja neljä viimeistä numeroa.
Mitä asiakkaan vahva tunnistaminen tarkoittaa? - MobilePay.fi
https://www.mobilepay.fi › mobilepay-ja-psd2 › mita-...
MobilePay-maksuissa käytetään vahvaa tunnistamista. ... yhteydessä henkilökohtaisen salasanansa tai tunnistautuu biometriikkaa hyödyntäen ...
Miten liitän veloitustilin MobilePayhin? - MobilePay.fi
https://www.mobilepay.fi › kaytto › perustoiminnot
Napsauta Valikkoa (oikeassa alakulmassa); Valitse valikosta Tilit & maksukortit; Valitse +Lisää; Valitse Tili, anna tilitietosi ja paina OK; Tunnistaudu ...
Miten aktivoin Touch ID:n tai sormenjälkitunnistuksen ...
https://www.mobilepay.fi › aloittaminen › kayttoonotto
Touch ID:n (sormenjäljen) käyttöä varten toiminto on aktivoitava kahdessa paikassa: matkapuhelimen asetuksissa ja MobilePay-sovelluksessa.
Olen jo tunnistautunut kerran. Miksi minun on tehtävä se ...
https://www.mobilepay.fi › asiakastuki › turvallisuus
Huomaathan, että pankkitunnuksilla tunnistautumisen myötä myös MobilePayn maksurajasi nousevat. Nostettua käyttörajaa ei voi laskea jälkikäteen.
Nordean tunnistautuminen ei toiminut - vika on nyt korjattu
www.iltalehti.fi › digiuutiset › a
Feb 19, 2021 · Sovellus suositellaan päivitettävän Nordea muistutti asiakkaitaan 17. helmikuuta tunnuslukusovelluksen päivityksistä. Tunnuslukusovellusta ei voi enää käyttää laitteilla, joissa on Android 6:tta tai IOS 10:tä vanhempi käyttöjärjestelmäversio. – Päivityksillä varmistamme tunnuslukusovelluksen turvallisen käytön.
Turvallisuus - MobilePay.fi
https://www.mobilepay.fi › mobilepay-kayttajille › tur...
Miten teen reklamaation? Olen jo tunnistautunut kerran. Miksi minun on tehtävä se uudelleen? Onko MobilePayn käyttö turvallista?
Vahva tunnistautuminen on mobiilimaksamisen edellytys - Telia
www.telia.fi › yrityksille › artikkelit
Mar 9, 2020 · Vahva tunnistautuminen on mobiilimaksamisen edellytys. MobilePay on mobiilimaksusovellus, jota käyttää jo yli 1,2 miljoonaa suomalaista. Palvelun avulla voi siirtää nopeasti ja helposti rahaa kaverille, maksaa laskuja tai vaikka ruokaostokset kaupassa matkapuhelimella.
Miten liitän kortin MobilePayhin? - MobilePay.fi
https://www.mobilepay.fi › kaytto › perustoiminnot
Valitse haluamasi kortti ja hyväksy maksu. Debit/Credit -yhdistelmäkorteissa voit itse valita kummalta puolen haluat MobilePay -siirrot lähettää ...
MobilePay ja toinen maksupalveludirektiivi (PSD2)
https://www.mobilepay.fi › kayttajille › psd2
MobilePayssa tunnistaudutaan PSD2:den edellyttämällä tavalla – joissain tilanteissa verkkokaupan ostos tulee hyväksyä pankkitunnuksilla.
Oma Fortum nettipalvelu ja kirjautuminen| fortum.fi
www.fortum.fi › kotiasiakkaille › oma-fortum-palvelu
Chat-robotti Milo palvelee myös Oma Fortumin chatissä. Kun olet kirjau­tunut Oma Fortumiin, et tarvitse erikseen tunnis­tau­tu­mista jos pyydät Miloa tarkis­tamaan voitko saada lisää maksuaikaa laskullesi. Jos maksuaikaa voidaan myöntää, vahvistat vain Milolle toimek­siantosi. Jos haluat henki­lö­koh­taista apua chatissä ...
Saan virheilmoituksen. Mitä teen? - MobilePay.fi
https://www.mobilepay.fi › aloittaminen › kayttoonotto
Mitä teen? Jos saat virheilmoituksen syötettyäsi koodin MobilePay-sovellukseen, toimi seuraavasti riippuen siitä, mitä virheilmoituksessa lukee: Tapahtui virhe ...
Miten pääsen alkuun MobilePayn kanssa? - MobilePay.fi
https://www.mobilepay.fi › aloittaminen › kayttoonotto
Tunnistaudu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Syötä sähköpostiosoitteesi. Syötä maksukorttisi tiedot.