Hinnasto | PlusTerveys
https://www.plusterveys.fi/hammashoito/hinnasto1.11.2021 · PlusTerveyden hinnasto määrittää yleisimpien hammashoidon toimenpiteiden hinnat ja niistä maksettavat Kela-korvaukset sekä muut veloitukset. Hinnastomme on ohjeellinen ja lopullinen hinta voi poiketa esitetystä. Hinnan määrittelyssä otetaan huomioon työn vaativuusaste, toimenpiteen kesto ja käytettävät materiaalit.
Mehiläinen ajanvaraus
https://ajanvaraus.mehilainen.fiMehiläinen. Miten peruutan aikani? ... Asiakaspalvelu 010 414 00 Hammashoito 010 273 8000. Asiakaspalvelukeskuksemme palvelee joka päivä vuorokauden ympäri. Soitto 010 414 00 maksaa 0,084 €/min. Muut 010-alkuiset numerot maksavat 0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min.
Hammas Mehiläinen | Mehiläinen
www.mehilainen.fi › hammasmehilainenHammas Mehiläisen henkilöasiakastyytyväisyys. Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat. Mittarin lukema perustuu yli 1000 palautteeseen, joka saatu viimeisten 7 päivän aikana. Anna palautetta ...
Hammashuollon maksut - Sosiaali- ja terveysministeriö
stm.fi › hammashuollon-maksutNov 11, 2021 · Vuoden 2020-2021 maksut. Terveyskeskuksen hammashuollon perusmaksu käynniltä on. enintään 10,20 euroa, kun hoidon antaa suuhygienisti. enintään 13,10 euroa, kun hoidon antaa hammaslääkäri. enintään 19,20 euroa, kun hoidon antaa erikoishammaslääkäri. Perusmaksun lisäksi hampaiden hoidosta ja tutkimuksesta peritään erillisiä ...
Hammastarkastus | Mehiläinen
www.mehilainen.fi › hammasmehilainen › hammastarkastusOngelmia ja tulehduksia esiintyy tavallisimmin keinonivelissä ja muissa elimistön sisäisissä proteeseissa. Varaa aika hammastarkastukseen Mehiläisen ajanvarauspalvelusta tai soittamalla asiakaspalveluun 010 273 8000. (0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min) Tutustu Mehiläisen hinnastoon. Myös hampaiden ja suun terveyden Digiklinikka palvelee ...
Hammas Mehiläinen | Mehiläinen
https://www.mehilainen.fi/hammasmehilainenHammas Mehiläisen henkilöasiakastyytyväisyys. Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat. Mittarin lukema perustuu yli 1000 palautteeseen, joka saatu viimeisten 7 päivän aikana. Anna palautetta ...