Mar 3, 2023 · Marimekko will be celebrating its 70th anniversary in 2021. In the first home collection of the anniversary year, the brand will present interesting collaborations, new forms of Marimekko favorites, and a host of fun new acquaintances. 2021 will mark seven decades of original prints for Marimekko.
Liity Marimekko-yhteisöön Saat 10 %:n edun ensimmäisestä normaalihintaisesta ostoksesta, erikoistarjouksia ja muita etuja – ja pysyt aina ajan tasalla uusista tuotteista. Viikon jäsenetu: –25 % kaikista laukuista ja asusteista.
IR-kalenteri 2022. Ennen tulostiedotteiden julkistamista Marimekko noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa. Tänä aikana emme tapaa analyytikoita tai sijoittajia …
Marimekko aikoo seuraavalla strategiakaudellaan 2023–2027 keskittyä skaalaamaan liiketoimintaansa ja kasvua erityisesti kansainvälisillä markkinoilla. …
Marimekko is a design house celebrated worldwide for its original prints and colors. Explore the latest fashion and home collections at marimekko.com. Finnish Design House - Marimekko
Aug 11, 2021 · Marimekko, the Finnish brand famed for its fabrics printed with splashy, outsized motifs, arose just as Finland was regaining its autonomy and forging a new national identity in the postwar years.
Jan 15, 2023 · IR-kalenteri 2023 – Marimekko as a company | We as a company Sijoittajat / IR-kalenteri / IR-kalenteri 2023 IR-kalenteri 2023 Ennen tulostiedotteiden julkistamista Marimekko noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa. Tänä aikana emme tapaa analyytikoita tai sijoittajia emmekä osallistu pääomamarkkinoihin liittyviin tilaisuuksiin. Näytä kerralla riviä
Liity Marimekko-yhteisöön Saat 10 %:n edun ensimmäisestä normaalihintaisesta ostoksesta, erikoistarjouksia ja muita etuja – ja pysyt aina ajan tasalla uusista tuotteista. Viikon jäsenetu: –25 % kaikista laukuista ja asusteista.
WebTaloustieto. Pääomamarkkinapäivä. IR-kalenteri. Marimekko aikoo strategiakaudellaan 2023–2027 keskittyä skaalaamaan liiketoimintaansa ja kasvua erityisesti kansainvälisillä …
Pääomamarkkinapäivä IR-kalenteri Marimekko aikoo strategiakaudellaan 2023–2027 keskittyä skaalaamaan liiketoimintaansa ja kasvua erityisesti kansainvälisillä markkinoilla. Toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kasko esitteli vuoden 2022 tuloksen 16.2.2023 englanninkielisessä webcastissa. Katso webcast