sinä etsit:

Marimekko markkinointi

Näin Marimekko muutti mallistojaan, jotta ne menestyisivät ...
https://www.talouselama.fi › Uutiset › Sijoittaminen
Marimekko tuo valikoiman, konseptit ja markkinoinnin. Riskit ja investoinnit ovat Marimekolle pienet. Tällä mallilla se aikoo laajeta ...
Etusivu - Marimekko
tyopaikat.marimekko.com
Marimekolle henkilöstön kehittäminen merkitsee työntekijöiden motivaation ja jatkuvan kasvun edistämistä yhtiön liiketoiminnallisten tavoitteiden mukaisesti. Kannustamme ja tuemme työntekijöidemme henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä tarjoamalla heille erilaisia kehittymismahdollisuuksia, kuten koulutusta, työkiertoa ja ...
Myymälöiden henkilöstökulujen kasvu ja markkinoinnin ...
https://www.hs.fi › talous › art-2000009397031
Marimekon loka-joulukuun liikevaihto kasvoi prosentin vuoden takaisesta 48,4 miljoonaan euroon. Yhtiön mukaan liikevaihtoa lisäsi erityisesti ...
Marimekko yhteisö - Marimekko
https://www.marimekko.com/fi_fi/marimekon-maailma/yhteiso
VerkkoLiity Marimekko-yhteisöön Saat 10 %:n edun ensimmäisestä normaalihintaisesta …
Marimekko as a company | We as a company
https://company.marimekko.com/fi
Marimekko on suomalainen designyritys, joka tunnetaan ennen kaikkea omaleimaisista kuvioista ja väreistä. Yhtiön tuotevalikoimaan kuuluu korkealuokkaisia vaatteita, laukkuja ja …
Strategia ja taloudelliset tavoitteet – Marimekko as a ...
company.marimekko.com › fi › me-yrityksena
Sep 6, 2022 · Marimekko päivitti pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteensa 6.9.2022. Pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet ovat seuraavat: liikevaihdon vuosittainen kasvu 15 % (aiemmin: yli 10 %) vertailukelpoinen liikevoittomarginaali 20 % (aiemmin: 15 %) vuoden lopun nettovelka/käyttökate-suhdeluku korkeintaan 2 (ennallaan)
Marimekko yhteisö - Marimekko
www.marimekko.com › fi_fi › marimekon-maailma
Liity Marimekko-yhteisöön. Saat 10 %:n edun ensimmäisestä normaalihintaisesta ostoksesta, erikoistarjouksia ja muita etuja – ja pysyt aina ajan tasalla uusista tuotteista. Viikon jäsenetu: –25 % kaikista laukuista ja asusteista. Lisäksi logokassi kaupan päälle yli 100 €:n ostoksiin.
Myynti ja markkinointi - Marimekko as a company
https://company.marimekko.com › yhteystiedot › myy...
Myynti ja markkinointi. Markkinointi. 09 758 71. Tukkumyynti. Suomi. Mikko Lehmuskoski, Head of Market Area Finland mikko.lehmuskoski(a)marimekko.com ...
Marimekon viestintä by Tuuli Latvala on Prezi Next
https://prezi.com › ea6_fmryiggs › marimekon-viestinta
Marimekon asiakas on vaativa, hyvää hinta - laatusuhdetta arvostava kuluttaja tai yritys. -marimekko.fi. marimekko viestii. Kuluttajajille. Yrityksenä ...
Marimekko otti ensimmäisen askeleen metaversumissa
https://www.markkinointiuutiset.fi › artikkelit › marim...
Marimekon digitaalisella kukkakedolla voi vierailla kuka tahansa omalla avatarillaan. Brändi · Digitaalinen markkinointi · Metaversumi · Ilmiöt.
Tulosanalyysi: Marimekko satsaa miljoonia markkinointiin ...
www.kauppalehti.fi › uutiset › tulosanalyysi
Feb 14, 2020 · Lukuaika noin 1 min. Marimekko aikoo kasvattaa investointejaan merkittävästi tänä vuonna pannakseen vauhtia kansainvälistymiseen. Viime vuonna yhtiö panosti markkinointiin 7,4 miljoonaa euroa, mikä on kuusi prosenttia liikevaihdosta. Se on kuluttajabrändille kansainvälistä tasoa.
Me yrityksenä – Marimekko as a company | We as a company
https://company.marimekko.com/fi/me-yrityksena
VerkkoMarimekko-myymälöitä on noin 150 eri puolilla maailmaa, ja verkkokauppa palvelee …
Tulosanalyysi: Marimekko satsaa miljoonia markkinointiin
https://www.kauppalehti.fi › Uutiset › Sijoittaminen
Marimekko on saanut kansainvälistymisensä hyvään vauhtiin, mutta sen viime vuoden 125,4 miljoonan euron liikevaihdosta 71,2 miljoonaa euroa ...
Marimekko digitaalisesti läpivalaistuna ~ Menestyvä yritys ...
blogi.menestyvayritys.com › 2013 › 11
Nov 7, 2013 · Omintakeiset mallistot, brändi sekä omien ja kumppanien myymälöihin pohjaava markkinointi ovat Marimekon perinteisiä vahvuuksia. Tässä kirjoituksessa tutkitaan, miten Marimekko on onnistunut yhdistämään digitaaliset työkalut, internetin ja sosiaalisen median liiketoimintansa kehitykseen. Marimekko digitaalisesti läpivalaistuna ...
Sijoittajat – Marimekko as a company | We as a company
https://company.marimekko.com/fi/sijoittajat
VerkkoMARIMEKKO OYJ:N OSAVUOSIKATSAUS 1.1.–31.3.2023: Marimekon ensimmäinen …
Myynti ja markkinointi - Marimekko as a company
company.marimekko.com › myynti-ja-markkinointi
Marimekko työpaikkana + Avoimet työpaikat + Ura Marimekossa + Harjoittelijat + Tiedotteet ja julkaisut + Yhtiötiedotteet + Tilaa tiedotteita + Osavuosikatsaukset ja tilinpäätökset + Vuosikertomukset + Arkisto + Ajankohtaista + Yhteystiedot + Media ja sijoittajasuhteet + Myynti ja markkinointi + Tytäryhtiöt, agentit ja maahantuojat +
Marimekko ja Adidas brändiyhteistyöhön - MarkkinointiUutiset
www.markkinointiuutiset.fi › artikkelit › marimekko
May 28, 2021 · Marimekko ja urheiluvaatebrändi Adidas ovat sopineet brändiyhteistyöstä. Marimekko kertoi historiallisesta sopimuksesta perjantaina. Brändit tuovat myyntiin yhteismallistonsa. Vaatteissa yhdistyy Marimekon rohkeat kuviot ja Adidaksen urheiluvaatetietämys.
Tulosanalyysi: Marimekko satsaa miljoonia …
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tulosanalyysi-marim…
Marimekko aikoo kasvattaa investointejaan merkittävästi tänä vuonna pannakseen vauhtia kansainvälistymiseen. Viime vuonna yhtiö panosti markkinointiin 7,4 miljoonaa euroa, mikä …
Etusivu
https://tyopaikat.marimekko.com
VerkkoMarimekossa työskentelee noin 450 ammattilaista seitsemässä maassa (Suomi, …
Strategia ja taloudelliset tavoitteet – Marimekko as a …
https://company.marimekko.com/fi/me-yrityksena/t…
Marimekko päivitti pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteensa 6.9.2022. Pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet ovat seuraavat: liikevaihdon vuosittainen kasvu 15 % (aiemmin: yli 10 %) …
Case: Marimekko Oyj - Theseus
https://www.theseus.fi › handle
Tutkimustulokset osoittivat, että visuaalisella markkinoinnilla on hyvin pieni vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen Marimekon Lappeenrannan myymälässä.