5. luokan kuvataide
https://peda.net/id/d80a40d6e14/04/2011 · Kuvataiteen oppimisympäristöihin ja työtapoihin liittyvät tavoitteet vuosiluokilla 3-6. Ohjaus, eriyttäminen ja tuki kuvataiteessa vuosiluokilla 3-6. Oppilaan oppimisen arviointi kuvataiteessa vuosiluokilla 3-6. Kuvataiteen arviointikriteerit 6. vuosiluokan päätteeksi hyvää osaamista kuvaavaa sanallista arviota/ arvosanaa kahdeksan varten.
Taiteen tyylisuuntia - Turku
users.edu.turku.fi › artlin › fennetTaiteen tyylisuuntia. postmodernismi. Valitse yksi alla olevista määritelmistä... Taide on kristinuskon palveluksessa Taide maallistuu. Elämänilo ja aistillisuus rikkovat uskonnollisen kaavamaisuuden Taide korostaa tunnetta ja väheksyy hyötymoraalia. Jumalat ovat tärkeä osa taidetta.
Kuvataide – Wikipedia
fi.wikipedia.org › wiki › KuvataideKuvataide kuvaa, yhdistelee ja sommittelee silmällä havaittavia elementtejä, kuten muotoja, ulottuvuuksia, valoa ja värejä. Kuvataiteen perinteisiä lajeja ovat kuvanveisto, maalaus, piirustus, taidegrafiikka ja valokuvataide. Kuvataiteisiin tai visuaalisiin taiteisiin luetaan toisinaan myös arkkitehtuuri, mutta ei yleensä ...
Taidesuuntaus – Wikipedia
fi.wikipedia.org › wiki › TaidesuuntausTaidesuuntaus on tietylle aikakaudelle ominainen tyyli taiteessa.Ennen 1800-lukua kunkin ajan taidetta hallitsi yksi suuntaus, joka vaihtui vähitellen uuteen. 1800-luvulla tietoisuus tyyleistä lisääntyi ja alkoi syntyä useita päällekkäisiä suuntauksia, eikä 1900-luvulta lähtien ole enää ollut mitään tiettyä tyyliä, jota suurin osa taiteilijoista noudattaisi.
5. luokan kuvataide
peda.net › id › d80a40d6eApr 14, 2011 · S1, S2, S3. - muut kuvakulttuurit suhteessa oppilaan kuvakulttuureihin. L1, L3, L4, L5. - näyttelyvierailut. - taiteilijan työhön tutustuminen mahdollisuuksien mukaan. - lähiympäristön havainnointi. T2 rohkaista oppilasta keskustelemaan havainnoistaan ja ajatuksistaan sekä harjoittelemaan näkemystensä perustelemista.