Keskitetty neuvonta ja asiakasohjaus - THL
thl.fi › keskitetty-neuvonta-ja-asiakasohjausKeskitetyn neuvonnan ja asiakasohjauksen ajatuksena on, että iäkkäällä asiakkaalla on matala kynnys ottaa yhteyttä neuvontaan, joka tarjoaa tietoa lähipalveluista tai käynnistää tarvittaessa palvelutarpeen arvioinnin prosessin. Asiakasohjauksen prosessi käynnistyy, kun neuvonnan ammattilainen tunnistaa, että iäkäs saattaa tarvita esimerkiksi säännöllisiä kotihoidon käyntejä tai ympärivuorokautista hoitoa.
Keskitetty asiakas- ja palveluohjaus - THL
thl.fi › fi › tutkimus-ja-kehittaminenNyt juurtuu! -työpajasarjan kolmas työpaja järjestettiin THL:lla 13.10.2017. Työpajan teemana oli keskitetty asiakas ja palveluohjaus (KAAPO). Työpajapäivän aikana järjestettiin työryhmiä yhteensä neljällä eri teemalla. Työryhmissä työstettyä materiaalia päivitetään tälle sivulle. Työpajan aluksi THL:n tutkimuspäällikkö Sari Kehusmaa motivoi asiakasohjauksen kehittämiseen vertailemalla kotihoidon asiakasrakennetta Kymenlaaksossa, Päijät-Hämeessä ja Etelä ...
Ikääntyneiden asiakasohjaus - Päijät-Sote
paijat-sote.fi › ikaantyneiden-asiakasohjausIkääntyneiden asiakasohjaus. Asiakasohjaus on ikääntyneille ja heidän läheisilleen tarkoitettu maksuton palvelu. Tavoitteena on tukea ikäihmisten kotona selviytymistä ja etsiä arjen sujumisen ratkaisuja yhdessä asiakkaan kanssa. Asiakasohjaaja tekee asiakkaan kanssa yhdessä yksilöllisen palvelusuunnitelman, jossa määritellään asiakkaan elämäntilanteeseen parhaiten sopivat palvelut.
Ikääntyneiden asiakasohjaus - Päijät-Sote
paijat-sote.fi › yhteystiedotIkääntyneiden asiakasohjaus – Yhteystiedot Palvelupiste · Lahti Puhelin: +358 44 4825050 Osoite: Aleksanterinkatu 18, 15140 Lahti 2. kerros Aukioloajat ma 09:00 - 15:00 ti 09:00 - 15:00 ke 09:00 - 16:00 to 09:00 - 15:00 pe 09:00 - 15:00 Ikääntyneiden asiakasohjauksesta saat tietoa ja ohjausta kaikista ikääntyneiden arkea tukevista asioista.