Sarastia365 – Tehokas uudistumisen mahdollistaja
www.sarastia365.fiSarastia 365. Sarastia. 365. Tehokas uudistumisen mahdollistaja. Tuomme kuntalaisen ja kunnan vuorovaikutuksen sekä kunnan työnteon digiaikaan. Teemme kunnan toiminnasta ja kuntalaisten asioinnista vaivatonta – milloin vain, missä vain. Käyttämämme pilvialusta kehittyy jatkuvasti, taipuu moneen ja nivoo kaikki kunnan prosessit yhteen ...
Ota meihin yhteyttä | Sarastia
https://www.sarastia.fi/yhteystiedotEsimies tilaa uusien ammattikäyttäjien tunnukset Sarastia-asioinnin kautta. Kanavassa voi tehdä organisaatiota koskevan palvelupyynnön, lähettää aineistoa ja kysymyksiä sekä antaa palautetta. Viranomais- ja yritysasiointiin kolmansille osapuolille (kuten Kela ja Keva) löytyy oma asiointikanavansa. Palvelemme asiakkaitamme arkisin klo ...
Etusivu | Espoon kaupunki
www.espoo.fi › fiOlet Espoon kaupungin virallisilla verkkosivuilla. Sivusto on uusi ja osa sivuista on vielä työn alla. Voit antaa palautetta uudesta espoo.fi:stä kyselyssä (ulkoinen linkki).
Sarastia – Suomen rakenteiden uudistaja
www.sarastia.fiTulevaisuuden Suomea rakentamassa. Asiakkaidensa omistama Sarastia on Suomen suurin julkisen sektorin talous- ja henkilöstöhallinnon tukipalvelukumppani ja modernien kuntalaispalveluiden tuottaja. Suomen parhaat julkiset palvelut tehdään yhdessä – kehitämme edelläkävijäratkaisut valtakunnallisesti ja toteutamme ne paikallisesti.
Sarastia – Suomen rakenteiden uudistaja
https://www.sarastia.fiTulevaisuuden Suomea rakentamassa. Asiakkaidensa omistama Sarastia on Suomen suurin julkisen sektorin talous- ja henkilöstöhallinnon tukipalvelukumppani ja modernien kuntalaispalveluiden tuottaja. Suomen parhaat julkiset palvelut tehdään yhdessä – kehitämme edelläkävijäratkaisut valtakunnallisesti ja toteutamme ne paikallisesti.
Anna palautetta - Espoon palautepalvelu
https://easiointi.espoo.fi/eFeedback/fiAnna palautetta. Tervetuloa palautepalveluun! Anna palautetta tai kysy Espoon kaupungin palveluista. Palautteet käsitellään ja niihin vastataan pääasiassa virka-aikana. Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia tai tilinumeroa. Kiireellisissä asioissa ole yhteydessä suoraan asiakaspalveluun .
Ota meihin yhteyttä | Sarastia
www.sarastia.fi › yhteystiedotEsimies tilaa uusien ammattikäyttäjien tunnukset Sarastia-asioinnin kautta. Kanavassa voi tehdä organisaatiota koskevan palvelupyynnön, lähettää aineistoa ja kysymyksiä sekä antaa palautetta. Viranomais- ja yritysasiointiin kolmansille osapuolille (kuten Kela ja Keva) löytyy oma asiointikanavansa. Palvelemme asiakkaitamme arkisin klo ...