Club One -kanta-asiakasohjelma - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › club-oneClub One -ohjelman Silver- ja Gold -tasojen voimassaoloaikaa on pidennetty 31.12.2022 saakka. Silver- ja Gold-tasolla olevat jäsentilit säilyttävät nykyiset tasonsa aina 31.12.2022 saakka, vaikkei tason säilymiseen vaadittua tasopistemäärää ole kerättynä. Muutos ei vaikuta Bronze -tason jäsenyyksiin. Lue lisää tasojen voimassaoloajan jatkumisesta 1
Mikä on Club One? - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › mika-on-club-oneClub One - palkitseva kanta-asiakasohjelma Kanta-asiakkuudesta on sinulle hyötyä. Ansaitset pisteitä, sekä nautit erilaisista jäseneduista. Kerää pisteitä. Pisteitä ansaitset matkavarauksista sekä ostoksista jäsentasosi mukaisesti. Käytä pisteitä. Pisteillä voit varata bonusmatkoja tai tehdä ostoksia Tallink-verkkokaupassa. Hyödy tarjouksista.
Bonuspisteiden siirto - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › bonuspisteiden-siirtoBonuspisteiden siirto tehdään Club One -verkkopalvelussa. Vaihe 1 Pyydä ystävältäsi hänen 8-numeroinen Club One -kanta-asiakasnumero. Kirjaudu Club One -verkkopalveluun omilla tunnuksillasi. Vaihe 2 Mene kohtaan Bonuspisteiden siirto. Kirjoita kenttiin ystäväsi asiakasnumero ja nimi sekä siirrettävä pistemäärä. Paina valintaa Siirto. Huomioitavaa
Usein kysyttyä - Tallink & Silja Line
fi.tallink.com › faqClub One-mobiilikortin saat heti käyttöösi lataamalla ilmaisen Tallink Silja-sovelluksen älypuhelimeesi ja syöttämällä sinne tietosi. Myös laivaannousukortti toimii matkalla Club One -korttina, mikäli matkavarauksen tietoihin on ilmoitettu Club One -jäsennumero ennen matkan alkua.