Asiakasprosessi - THL
thl.fi › fi › webVammaissosiaalityön asiakasprosessissa painottuu suunnitelmallinen ja laadukas sosiaalityö, jonka lähtökohtana on asiakkaan etu. Vammaispalvelujen ja kehitysvammahuollon asiakasprosessin kannalta olennaista on asiakkaan, sosiaalityöntekijän ja muun tarvittavan moniammatillisen asiantuntijaverkoston yhteistyö.
Asiakasprosessin kehittäminen - Theseus
www.theseus.fi › bitstream › handleAsiakasprosessia kehitettiin kotiutus- tiimin henkilökunnan kanssa kehitysehdotusten ja omien havaintojen pohjalta. Asiakaspro- sessista oli aiemmin kuvattu malli olemassa ja sen pohjalta lähdettiin laajentamaan ja tar- kentamaan kuvausta. Asiakasprosessista tehtiin selkeät kaaviot ja siihen liittyvä tekstiosio selittämään prosessia tarkemmin.
Pirjo Sarvimäki, Aki Siltaniemi (toim.) - CORE
core.ac.uk › download › pdfkoituksenmukaisesti asiakasprosessin eri vaiheissa toimivaksi kokonaisuudeksi niin, että sosiaalihuollon eri ammattiryhmien ryhmä- tai tiimityöllä varmistetaan palvelun vaikuttavuutta ja tuloksellisuutta. 4 Asiakasprosessin saumattomuuden ja palvelun vaikuttavuuden varmistamiseksi asiakasprosessilla tulee olla vastuuhenkilö, joka