Raporttien avulla voidaan tarkastella ja muotoilla Microsoft Access -tietokantojen tietoja sekä luoda niistä yhteenvetoja. Voit esimerkiksi luoda yksinkertaisen raportin kaikista yhteystietoihin tallennetuista puhelinnumeroista tai yhteenvetoraportin, joka näyttää …
Kun olet avannut Northwindin, valitse Luo-välilehti Microsoft Office -nauhalla. Raportit-valikossa näkyy useita menetelmiä, joita Access tukee raportin ...
Access 2010 tarjoaa paljon Report Layout -työkalujaAuttaa sinua raportin asettamisessa nopeasti vaaditulla tavalla sekä työkaluja, jotka muuttavat muotoa ja ...
Mikä on raportti ja mihin sitä käytetään Microsoft Access -tietokannassa? Kun tarvitset ryhmittele tai lajittele tietueet tietokannassa , sinun on luotava ...
Microsoft Accessia käytetään useissa yrityksissä tallentamaan ja käyttämään tietoja. Voit myös luoda yksinkertaisen raportin helposti ohjatun raportin avulla. Avaa Access Database ja napsauta Raportit, jotka sijaitsevat vasemmalla puolella olevien Objects-kenttään. Aloita uusi raportti napsauttamalla työkalurivin yläreunassa olevaa Uusi-painiketta.
Access vielä varmistaa, että varmasti haluat poistaa alueen. Vastaa Yes. Toista sama Yksikko_Lyhenne-alueelle. Muuta raportin otsikoksi Report Header-osaan teksti Ainemäärät. Kokeile nyt miltä raportti näyttää valitsemalla View|Print preview. Lisätehtävät
Raportit ovat, mitä Microsoft Access sisältää, jotta voimme paremmin nähdä nämä tiedot, kuten esityksiä, tulostettavia formaatteja, hallinnointiraportteja ...
Access käynnistää ohjatun raportin luomisen. Valitse avattava Taulukot ja kyselyt ‑luettelo ja valitse taulukko tai kysely, joka sisältää raporttiin valittavat kentät. Valitse Käytettävissä olevat kentät ‑luettelon kenttiä kaksoisnapsauttamalla niitä. Access siirtää ne Valitut kentät ‑luetteloon.
Voit myös luoda yksinkertaisen raportin helposti ohjatun raportin avulla. Avaa Access Database ja napsauta Raportit, jotka sijaitsevat vasemmalla puolella ...
Dynaaminen raportti lomakkeella. Dynaaminen raportti perustuu kyselyyn, jossa jokin tieto tulee lomakkeelta. Suutari saattaisi haluta esimerkiksi tietää juuri katselun alla olevaan työtehtävään liittyvät tavarat ja niiden ominaisuudet tai kyseisessä työtehtävässä jo suoritetut vaiheet. Luodaan kysely, jossa on raporttiin haluttavat ...